2014. december 25., csütörtök

Karácsony másnapja

Reggelire megint nagy volt a választék a terülj-terülj asztalkán. Nagyi odavolt attól, ahogy mi kényeztetjük. Tele hassal már könnyebben ment a tolókapu zárjának javítása. A huzika riasztóját még mindig nem sikerült alaphelyzetbe állítani, pedig most már a Használati Utasítását is megtaláltuk. A darált marhahúsnak ma volt az utolsó garanciális napja, ezért hagyma, fokhagyma, só bors, mustár, ketchup társaságában megkevertem a fasírtnak valót. Nóra nagyit megkértem, hogy a tegnap összeszedett almát pucolja meg, hogy abból almalét tudjunk készíteni. A pucolás után Áron végezte a centrifugálást. Három üveg almalé került a hűtőbe. A megmaradt alma hús felhasználására almás pite sütését terveztem, Ehhez felhívtam Gabikát, aki jó szakmai tanácsokkal látott el. A tészta gyúrásában és főleg a tésztarács készítésében Áron is kivette a részét. Vacsorára megsütöttük a fasírtokat és azt görög salátával fogyasztottuk. Utána az almás pite volt a desszert. Este megnéztük a "Virtuózok"-at, de Nóra nagyi rendre nálunk nem fogható csatornákra szeretett volna evezni. Nem könnyű vele tartósan egy fedél alatt lakni, de úgy tűnik, hogy Áron, meg én tudunk hozzá alkalmazkodni. beszéltünk Péterékkel Közben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése