2014. december 24., szerda

Karácsony este

Úgy ébredtem, hogy a derekam mindig nem volt 100-as. Amíg Nóra nagyi a reggelihez készülődött, elrámoltam az istállóból kimaradt cuccokat. Az első dolog a Nóra nagyi kényeztetése, miközben Áron ismét bundás kenyeret rendelt. Reggeli után elmentünk Áronnal, hogy felvegyünk némi pénzt a falból az üvegezési munka kiváltásához. Valamiért Áronnak megint nem sikerült pénzt kivenni a falból. Vettünk 10 tojást és egy zacskó oregánót és főtt füstölt tarját . Sajnos Népszabadságot nagyinak nem kaptunk sehol. Átmentem Feri bácsiért, hogy segítene-e hazahozni az üvegestől a bélyegező szoba ajtaját. Együtt mentünk az üvegeshez. Szerintem kétszer annyit kért, mint amennyit gondoltam. Úgy tudtuk csak elhozni az ajtót, hogy 1000.- forinttal adós maradtam. Ferivel és Áronnal hárman vittük fel az ajtót az emeletre és semmi perc alatt sikerült visszaakasztani a helyére. Nóra nagyi kérésére mind a hárman beültünk az autóba, hogy bemenjünk Kiskunlacházára mákos bejgliért. Az igaz, hogy a Szivárvány cukrászda már zárva volt, de én próbáltam Nóra nagyit lebeszélni a pesszimizmusáról. Mentünk tovább és sikerült mákos bejglit és mandarint is vennünk. Ebédre feltálaltam a körömpörkölt maradékát. Főztem ugyan hozzá még néhány szem krumplit és fogyasztottuk a görög salátát is, de az egészet még most sem tudtuk elfogyasztani. Megint begyújtottunk a cserépkályhába és nagyon hangulatos karácsony estét varázsoltunk. A könyvet, amit Nóra nagyinak terveztünk ajándékozni, nem találtuk ugyan, de amikor felhívtuk Ágit, hogy a takarítás közben nem találkozott-e két könyvvel, amik karácsonyi ajándéknak voltak becsomagolva és Ági azt mondta, hogy nem, akkor belenyugodtunk, hogy azokat biztos Gazdagréten felejtettük. Emőke telefonált, hogy Boldog Karácsonyt kívánjon és érdeklődjön, hogy mikor tervezzük hazajönni. Este nagyi kérésére mákos bejgli volt fekete teával. Elpusztítottuk a krémeseket és a gesztenyés sütit is. Utána még kihívtam Áron egy visszavágó sakkpartira, immáron az A1 bástya előnnyel. Lefekvéskor átállítottam a "Remains of the Day" DVD és feliratozását német nyelvre, hogy ellenőrizzem mennyit értettem meg az angol változatból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése