2014. december 12., péntek

Délelőtt is Dömsöd

Ahogy Áron kitette a lábát összeszedtem magam, hogy induljak. Bekapcsoltam a dömsödi fűtést. Ma van a Start 1 német könyv és CD hanganyag visszaadási határideje és a CD-ket nem találom sehol. Még bekaptam egy pár falatot és rohantam. 8-as busz, M4-es metró, amiről átszálltam a Kálvin téren az M3-asra és már indult is a távolsági busz Dömsödre. Útközben próbáltam olvasgatni és nézni a BBC hat perc angolt, de kellene net, amire odafele nem jöttem rá, hogy a buszon is van wifi. 10 órakor leszálltam a buszról. Egy kis séta nem árt, mentem a bázisra. Útközben a vegyesboltban vettem két zsemlét, citromot és 10 dkg tarját és holnapra félretetettem egy fél kárpát kenyeret. A bázison a CD-ket abban a táskában találtam, amit magammal vittem, viszont megtaláltam a visszaadandó könyvtári könyvet is. Teljes a siker, amit elkönyvelhettem. Örömömben kihoztam az istállóból egy kocsonyát és rögvest be is faltam. A visszafele úton már rájöttem, hogy a buszon van wifi. Fel is hívtam Bélát Skype-on. A buszvégállomástól egyenesen az OIK-ba mentem és nagyon megkönnyebbültem, hogy határidőben vissza tudtam adni a kikölcsönzött könyveket és a CD-ket. Ennek úgy megörültem, hogy kikölcsönöztem négy DVD filmet (angol hang, angol felirat). Még az is lehet, hogy készítek mindegyikből egy-egy másolatot. Áron csak hat óra után ért haza, mert Luca napi ünnepség volt a suliban. Azonnal indultunk volna, de Emőke arról panaszkodott, hogy Manna nem volt hajlandó hazajönni a kutyafuttatóról. Áronnal lementünk, hogy majd az én "Mannuska" varázsszavamra talán előjön. Hát nem jött. Áron is próbálkozott, de sikertelenül. Azután egyszer csak megjelent és felfutott egy fára és onnan közölte, hogy "ti nyugodtan menjetek Dömsödre, én maradok." Én már teljesen lemondtam róla, amikor Áronnak végre sikerült lecsalni a fáról. Már teljesen sötét volt, amikor elindultunk Dömsödre és meg sem álltunk a bázisig. A fűtés jól szuperált, de azért azonnal begyújtottam a cserépkályhába. Vacsorára főtt krumplit és sült hurkát készítettem és amíg nem kezdődött el a virtuózok, addig egy kicsit bélyegeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése