2014. december 15., hétfő

Áron reggel elaludt

Reggel bekövetkezett, amitől már régóta féltem. Áron 3/4 8-kor rontott be kétségbeesve, mert akkor ébredt fel. Ugye beviszel apa? Naná, hogy bevittem. Egy hülye apa az mindent megtesz a fiáért, még akkor is, ha előző este szófogadatlanul még 3/4 11-kor a képernyőt bámulta. Egy percen belül az autóban ültem és indítottam. Igaz, hogy nem vettem fel alsónadrágot, zoknit és szemüveget se, csak rohantam le, hogy a drága fiam minél kevesebbet késsen. Szerintem több helyen átléptem a megengedett sebesség határt, kivéve a Farkasréti úton, mert ott kisebb dugó volt. Áron korán jött haza, de a rendcsináláshoz nem nagyon volt kedve. Ezért a reggeli cirkuszért még este sem veszekedtem, csak Emőkével közösen közöltük Áronnal, hogy mindezért a késő estig tartó Internetezés a felelős, ezért a számítógép tápkábelét átmenetileg elzárjuk. Emőke bemutatta a növény betegségekről készített munkáit, amitől mind a ketten elájultunk. Vacsorára a nagy sikerre való tekintettel ismét kacsaszárnytő készült sütőzacskóban lila káposztával. Időben lefeküdtünk, de én néhány óra múlva felébredtem és az éjszaka kellős közepén több órát olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése