2014. december 23., kedd

elkaptam a derékfájást

Úgy látszik, hogy a Nóra nagyitól elkaptam a derékfájást. Próbáltam kímélni magam, de semmit sem használt. Elkészítettem a reggelit. Közkívánatra a sonka, kolbász és lágy tojás mellé még sütöttem bundás kenyeret is. A kertkapu zárjának javítására nem volt más választásom, mint kiszerelni és szétszedni. Miután tudtam, hogy nagyon sok alkatrész van a zárban, demonstráltam Áronnak, hogy ilyenkor a kinyitott zárat érdemes lefényképezni, hogy az a visszaszerelést megkönnyítse. Ennek ellenére nagyon nehezen ment az összeszerelés és a javítást is csak némi funkcionalitás csökkenésével tudtam megoldani. Utána végleg lefeküdtem a padlóra és úgy néztem egy DVD-t, hogy közben egyengettem a hátam. Egy óra után úgy tűnt, hogy valamit javult az ügy, ezért felkeltem. Áron odafent a számítógép előtt ült, Nóra nagyi pedig egy kicsit aludt. Elkezdtem készíteni az ebédet. Rántott harcsa, petrezselymes krumpli, görög saláta és saját készítésű tartár mártás. Csak négy órakor ebédeltünk, de nagy volt a siker. Ebéd után Áron egy kicsit gyakorolt a zongorán, majd kihívtam egy sakkpartira a B1 huszár előnnyel, amit csak nagyon nehezen nyertem meg. Igyekeztem az ünnepi napok blogbejegyzéseit bepótolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése