2014. december 30., kedd

Újra a bázison

Áron reggel figyelmeztetett, hogy nekem van valami dolgom a postán. Először bekapcsoltam a fűtést Dömsödön. Gyorsan le is szaladtam és befizettem a hülyék rendszeres havi takarékcsekkjét. Reggelire Áronnak és Emőkének is ugyanazt készítettem. Bundás kenyér rajta ketchup volt a fő attrakció és hozzá újhagyma, retek, zöldpaprika és mellé egy csupor turmix amiben banán, alma, mandarin, kivi méz és tej volt. Mind a két gyereknek nagyon ízlett a reggeli. A készülődés mellé a Manna gyógyszer adagolása is bele tartozott. Emőke nekem is készített az érrendszerem gyógyítására alkalmas készítményt (citrom, fokhagyma) és előírta, hogy minden nap igyak meg belőle egy kupicával. Mindent összepakoltunk és indultunk. Az első állomás a Betrol Kft. volt, ahova azzal a céllal vittük a 10 literes elektromos vízmelegítőt, hogy talán adnak bele ingyen egy új fűtőbetétet, amiért mi odaadjuk a fűtőbetét kiszerelő célszerszámot. Nagy meglepetésemre díjazták a célszerszámot, ebbe beleegyeztek, csak nem volt raktáron megfelelő fűtőbetét. Ott hagytuk az elektromos vízmelegítőt és majd megrendelik és telefonon értesítenek, hogy mehetünk érte. Teljesen ismeretlen útvonalon Dömsödre Ezután már csak a Szigethalmi hentesnél álltunk meg némi sertésköröm, füle és farka vásárlása ügyében. A Kiskunlacházi zöldségesnél már csak sárgarépát, fehérrépát, zellert, karalábét és egy pár fej fokhagymát vettünk. A dömsödi lejárónál egy kellemetlen találkozásunk volt egy szembejövő autóval. A két visszapillantó tükör összeért és egy nagy csattanással a tükörlap a földre hullt. Nagy szerencsénkre, a mi tükörlapunk épségben úszta meg az ütközést. A kellemetlenség ellenére úgy döntöttem, hogy nem fogom magam ezen felhúzni, mert az nem javít a helyzeten, viszont elrontja a szilveszterünket. Megérkezve a bázisra, először Mannát helyeztük szabadlábra, majd konstatáltuk, hogy milyen jó meleg van a házban. A szabadidő azzal kezdődik, hogy odatettem a köröm pörköltöt főni. Utána begyújtottam a cserépkályhába és odatettem a kocsonyának valót is főni. Amikor konstatáltam, hogy a hűtőszekrényben hiányzik az unicum, a sör és a tojás, akkor tettem még egy kőrt. Amikor végre (több unicum után) leültem egy cseppet pihenni, rögtön el is szundítottam. A körömpörkölt egy része odaégett. A feketéjét elválasztottam. Áront le tudtam csalni a számítógép mellől egy kis ebcsorára. Kajálás után levagdostam egy adag áztatni való bélyeget. Kiporcióztam a kocsonyát és kivittem az istállóba. Mire mindennel végeztem kezdődött a Fábri show.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése