2014. december 13., szombat

Hiszti

Nagyon későn ébredtem. Már elmúlt tíz óra, amikor elindultam a piacra. Áron nem volt hajlandó velem jönni, inkább lustálkodott az ágyban. Bementem a vegyes boltba a félretett kenyérért és vettem a Mannának kétféle macskakaját is. A piacon vettem egy kis zsák krumplit és egy fej kelkáposztát. Amikor visszaértem. kezdtem volna a reggelihez, de Áron akkora hisztit vágott le, amiért a húsos szalonnát nem jó irányban vágtam ketté, hogy azonnal felzavartam. A hisztijét azután azzal folytatta, hogy úgy bevágta a szobája ajtaját, hogy annak az üvege kitört. Felmentem, de nem vitt rá a lélek, hogy adjak neki két nagy pofont, pedig azt kellett volna csak azt kértem, hogy takarítsa el az üveg törmelékeket. Egyedül és csak keveset reggeliztem. Elkezdtem felásni a zöldségest, de csak keveset, mert nem mertem terhelni a lábamat. Rendbe tettem a kb. tíz féle magot a palántázáshoz, illetve az ültetéshez. Áron csak később és ő is visszafogottan reggelizett. Képkeret ragasztás és a leáztatott bélyegek kiteregetése. Ebédre főztem egy nagy adag kelkáposzta főzeléket és hozzá rántott csirkecombokat sütöttem. Áronnak is nagyon ízlett. Délután megragasztottam a darabokra szétesett képkeretet. Este csak egyedül néztem az X-Faktor, mert Áron nem tud elszakadni a számítógéptől, illetve az Internettől. Ha nem fogom tudni jobb belátásra bírni, akkor száműzni fogom az összes informatikai eszközt a környezetünkből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése