2014. december 7., vasárnap

Hiányzik Áron

Reggeli után áthívtam Gabikáékat, hogy ők is vigyenek el egy tányér kocsonyát. Közben Gabika elmondta a kütyüjével kapcsolatos problémáit. El kellett neki magyaráznom, hogy mi a RAM a ROM és az SD kártya közötti különbség. Ferit megkértem, hogy készítsen nekem egy olyan erős 65-ös tűző kulcsot, amivel a régi kis bojler fűtőbetétjét ki tudom csavarni. Amikor már mindent bepakoltam az autóba, mindent bezártunk és elindulva még Mannástól együtt megálltunk Gabikáék előtt és bementem megnézni, hogyan boldogul a kütyüjével, illetve a Nova Launcher-rel. Közben Feri bácsi főzött egy kávét, amit még elfogadtam, mert még korán volt. Gabika frissen sült pogácsával kínált és még Áronnak is csomagolt. Mindenkinek eldicsekedtem, hogy nekem már milyen nagy fiam van, hogy teljesen egyedül mennyire hibátlanul abszolválta ezt a bécsi utat. Nem maradtam sokáig, mert szerettem volna korán hazaérni. Már nagyon hiányzott Áron. Útközben hazafelé a Shellnél megtankoltam, mert volt egy még éppen érvényes -15 Ft/liter utalványom. Itthon nagy öröm volt újra látni a fiamat. Úgy látom, hogy jól érezte magát, mert be nem állt a szája, annyit mesélt az útról. Dicsérte a szendvicseket is, amiket készítettem. Este még egyűltő helyemben megírtam a Junior vízmelegítő kis kazán Használati Utasításának a korrektúráját. A magyar nyelvű rész csak 4-5 nyomtatott oldal volt, de rengeteg hibával. Feladásra készen becsomagoltam az Aniol tabletet és kinyomtattam hozzá a Vatera Futár címiratot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése