2014. december 9., kedd

Kocsonya Nóra nagyinak

Reggel nyolcra állítottam be az ébresztőt, hogy még arra is legyen időm, hogy a Mannát levigyem a futtatóra. A reggeli természetesen kimaradt, mert a vérvételre éhgyomorral kell megjelennem. Egyik karomon a Manna, másik kezemben a kocsonya, mert utána a Nóra nagyihoz készülök. Már nagy gyakorlatom van abban, hogyan kell kedden 9 órára megjelennem és a mobil parkolás is pikk-pakk megy. A doktornő saját maga vette le a vért a labor számára és arra kért, hogy holnap hívjam fel az eredményért. Leállítottam a parkolást, hogy a Maros utcában újra indíthassam. Nagyit felhívtam, hogy most megyek, viszek neki kocsonyát és érdeklődtem, hogy van-e kenyere. Végül azt is vittem és együtt kocsonyáztunk reggelire. Bekapcsoltam a számítógépét, hogy egy picit kedvet csináljak neki az Internetezéshez. A gép már olyan elavult és lassú, hogy megérett a cserére. Az új tablet megjött, de sok örömöm nem lett benne, mert a feltöltés után elindult ugyan, de a beköszönő képernyőnél megállt és többé nem ment tovább. Odáig el sem jutottam, hogy 3G, meg GPS. Szinte azonnal írtam a tinydeal-nek. Négy órára pontosan megérkeztek a fiúk a gyerek-németre. Az egész óra nagyon jól telt el. Szerintem, mindenféle történetekkel le tudtam kötni a figyelmüket és az órán sokat tanultak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése