2014. december 14., vasárnap

Motoros kapa

Későn ébredtem. Mát tíz óra is elmúlt, mire hozzákezdtünk a reggelihez. Én csak behoztam az utsó tányér kocsonyát az istállóból. Áron igyekezett keresni a kedvemet. Készített egy lego járművet. Gabikáéknál megkérdeztem, hogyan készül a hordós káposztából a korhely leves. Feri bácsitól karácsonyi ajándék gyanánt kaptam egy motoros kapát. Amíg nem tudtam beüzemelni, addig Zoli bácsit bíztam meg az utca felőli konyhakert ásásával ami először 500.- forint lett volna, amiből a végén 800.- lett. DVD másolásnak többször is nekiugrottam, de az encryptelést nem tudtam kinyitni. Úgy terveztük, hogy korán fogunk elindulni haza, hogy még a Burek is beleférjen, mint megálló. Jó tempóban haladtunk ahhoz, hogy az angol óráról ne késsen, de az út végén kiderült, hogy mégis késni fog egy kicsit, mert az angol cuccaiért előbb még haza kellett menni. Cirkó Este hiába kértem Áront, hogy időben feküdjön le, ezt csak 3/4 10-kor értem el. Villanyoltás után már csak remélni tudtam, hogy valamelyest kipiheni magát reggelig. Emőke csak egy fél óra múlva jött meg és kérte hagy nézzen be Áronhoz, hogy lássa Mannát is. Legnagyobb meglepetésemre Áron még lógott az Interneten. Nem volt kedvem vele veszekedni, csak ráparancsoltam, hogy azonnal kapcsolja ki a számítógépet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése