2014. december 16., kedd

Hajnali rendelés

Reggel avval ébresztett Áron, hogy még egy példányt nyomtatni az egyik osztálytársának, amiből már három másiknak nyomtattam. Kicsit pipa lettem, hogy ezt miért nem kérte tegnap este. Különben is az éjszakai több órás ébrenlét miatt szenvedtem a kialvatlanságtól és ezért megtagadtam a szolgálatot. Áron időben elindult. Reggeli után átnéztem a levelezésem és megjavítottam a fürdőszoba ajtó kiszakadt szellőző rácsát. A kávéval leültem nézni a Catch 22-t, hiszen pénteken vissza kell vinnem a könyvtárba a DVD-ket. Úgy érzem, hogy az angol hangú, angol feliratú filmek nagyon is ébren tartják a gyenge angol tudásomat. Jó, hogy közben ki kell írnom néhány szót a szótárból és azt meg is kellene tanulni. Amikor Áron hazajött megkértem, hogy rámolja ki a mosogató gépet. Ezt egy órán keresztül halogatta, majd bejelentette, hogy neki indulnia kell zongoraórára. Felkeményedtem, hogy ilyen nincs, előtte rámolja ki a mosogató gépet. Erőt vettem magamon és feladtam Kínába a reklamációs tabletet. Amikor a postáról hazajöttem, éreztem, hogy nagy kő esett le a szívemről. A gyerek német előtt megettem a krumplis tészta maradékát és lejátszottam egy parti online sakkot. Valami miatt jó passzban voltam, mert nyertem. A gyerek németet egyre jobban élvezem, mert a három fiú egyre magabiztosabban uralja a nyelvet. Azt tervezik, hogy jövőre már nem lesz erre egy szabad órájuk se a középiskolai előkészítő miatt, de én remélem, hogy erre is találunk majd valamilyen megoldást. Német után bementek Áron szobájába valamit játszani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése