2014. december 11., csütörtök

Fetzer úr Toyotája

Az éjjel nagyon rosszul aludtam. Az Arany Híd nevű étteremben nagyon sokat ettem és még annál is többet ittam. Szigorúbban kellene mértéket tartanom. Egy alkalommal arra ébredtem, hogy nem vagyok biztos benne, hogy a fényképezőgépemet vajon hazahoztam-e. Ez annyira nem hagyott tovább aludni, hogy az éj közepén felé kellett kelnem és megkerestem a kamerát, de szerencsére csak képzelődtem, mert meglett. Reggelire visszafogottan lágy tojás és tejeskávé. Délelőtt a Toyotával jött értem a Fetzer úr és bevittük a szemrevételezésre az autót a Toyota használt autó kereskedésbe. Amikor hazahozott csináltam az autóról néhány fotót, hogy az Internetre is fel tudja tenni. Megjött Áron és nemsokára elindult a zongora órájára. Délután sokat beszélgettünk, ami még a vacsorába is belenyúlt. Igaz, hogy közben tartottunk ey másfél órás szünetet, amikor is felnőtt német volt. Áron nagyon sokat kérdez és még többet magyaráz kedvenc tantárgyából a kémiából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése