2014. december 2., kedd

Kontroll

Reggel szorongtam, hogy nehogy elaludjak, de végül időben keltem és mivel éhgyomorral kellett megjelennem a Berencsi doktornőnél a kontrollra, így a reggelizés sem lopott el időt. A ParkolóÓra alkalmazás nagyon jól szuperált. Valóban kényelmessé teszi a parkolást. Vérvétellel kezdett, amit egy kicsit megszenvedtem, de emiatt nem a nővért hibáztattam, hanem a szar vénámat. A doktornő egy enyhe javulást állapított meg a lábamon, de nagy odafigyelésre intett a kompressziós harisnya viselésével és a gyógyszerek szedésével kapcsolatban. Felírt egy új gyógyszert is és korrigálta a sincumar dózisát. Alig vártam, hogy hazaérjek és kitombolhassam magam a félnapos éhezés után. Vettem egy darab sütnivaló kolbászt és azt mustárral és almapaprikával fogyasztottam, mellé pedig egy lágy tojást, utána tejes kávét. Vettem még kacsahájat és abból készítettem kacsazsírt és töpörtyűt. A postán elintéztem a takarékcsekk kiváltását és a kis összeggel növelt betevését. Áronnal együtt váltottuk ki a decemberi tömegközlekedési bérletét, miközben megtanultunk, hogy a jegyautomata tíz- és húsz ezrest nem fogad el. A CBA-ba is együtt mentünk. Vettünk kaukázusi kefirt és egy üveg sört. A gyerek-német előtt egy órával derült, ki, hogy Áron nem csak nem készítette el a múlt kedden kapott házi feladatot, de nem is tudja, hogy mi volt a feladat. Azt kértem Árontól, hogy ugorjon át Olivérékhez, kérdezze meg, hogy mi volt a feladat és ezzel egyidejűleg mondja meg, hogy aki nem készíti el, annak fel is út-le is út, az nem vehet részt a mai órán. Nem voltam ott, nem tudom, hogy ott mi történt, de egy kicsit összekapták magukat és 4 órára mindenki hozott egy teleírt lapot. Az már más kérdés, hogy a mondatokban sok hiba volt, de azokon egyenként végigmenve nagyon hasznos óra kerekedett ki az egészből. Utána átgurultunk Nóra nagyihoz. Átvittük a kacsazsírt és a töpörtyűt. Mindennek nagyon örült és egy kicsit együtt csipegettünk. Nyolckor már itthon voltunk és Áron azonnal ágyba bújt. Én még egy kicsit fenn maradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése