2014. december 1., hétfő

TESCO levél

Nagyon későn keltem. Amikor indultam volna a CBA-ba tejért éppen akkor jött Emő a lányához, úgyhogy visszafordultam. Áron szokatlanul korán jött haza, mert az informatika órájuk elmaradt. Eldicsekedett a ma kapott két ötössel, aminek természetesen örültem. Maradt egy kis ideje, hogy pihenjen és gyakoroljon mielőtt elindult volna a zongorára. Megírtam a TESCO-nak a levelem, amiben nehezményeztem, hogy a két évvel ezelőtt elutasított javaslatomat most szó nélkül bevezették. Én éppen elkészültem a káposztás cvekedlivel, amikor Áron nagy büszkén megjött és újságolta, hogy Mariann megdicsérte. Vacsi után elővettük a fényképezőgépét és bevezettem a fényképezés alapjaiba. Feltettem az ainol NOVO tabletet vaterára és a jófogásra eladásra, hogy mire megjön az új, kitudjam fizetni belőle a vámot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése