2014. november 30., vasárnap

Csicsókát is ültetünk

A reggelit közösen készítettük, de egy ponton kiborult a bili, Amikor Áron kezdte készíteni a rántottát kivettem a hűtőből a tegnap esti halhoz feltört tojást és azt is odaadtam, akkor hisztizni kezdett. Megkértem, hogy távozzon a reggelitől. Áron felment, majd egy óra múlva (nyilván korgott a hasa), lejött és bocsánatot kért, amiért elkezdett hisztizni. Reggeli után hozzáláttam az asztallap javításának. Amint az asztallap újfent egészséges lett, befúrtam a két tiplinek és a helyére felakasztottam az új vízmelegítőt. neten találtam hozzá egy installációs leírást, ami szerint ez egy nyílt rendszerű vízmelegítő és mint ilyet, tilos nyomás alá helyezni. Próbáltam a neten keresni hozzávaló keverőtelepet de nem jártam sikerrel. Dél fele még azt gondoltam, hogy Mannát nyugodtan kiengedhetjük a kertbe csavarogni, mert kint olyan hideg van, hogy első szóra fog majd bejönni. A csicsókából megmaradt pár szemet elültettem. Felmentem és Áronnal megosztottuk a bélyegező asztalt és amíg ő lógott a neten, addig én bélyegeztem. Mannát már jó korán elkezdtük hívogatni, de a füle botját sem mozgatta. Kiszámítottuk, hogy ahhoz, hogy Áron 6-ra odaérjen Krisztához az angolra, legalább 4-kor el kell kezdenünk a pakolászást. Megmelegítette m a rizst a sertéspörkölttel és azt ebcsoráztuk (ebcsora = kései ebéd vagy korai vacsora) Manna végül nagy könyörgésre bejött. Sajnos a kefirt ott felejtettük. Nem nagy baj, mert amúgy is most kezdődött volna a tíz napos szieszta. Hazafele még arra is futotta, hogy Áron beugorjon a Burekhez egy almás pitéért. Hat előtt 10 perccel landoltunk a ház előtt. Áron csak felkapta az angol füzetét és már rohant is Olivérékhez. Sajnos 3/4 9-kor kellett küldenem egy SMS-t, hogy ideje lenne hazajönni, mert holnap suli van. Én még megnéztem a Rising Star-t, majd én is lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése