2014. november 16., vasárnap

hal sütés

Laciék már fel voltak öltözve, amikor mi lekászálódtunk az emeleti szobákból.

A bőséges reggelit közösen készítettük. Ettől azután a konyha néha kicsinek, illetve szűkösnek bizonyult.

Ebédre Fruzsina paprikás lisztben megforgatva olajban sütötte meg a kárászokat, én pedig megsózva, bemustározva és (két szeletet) kaporral megszórva sütöttem a lazacot.

Laciék délelőtt összecsomagoltak és 11 óra előtt kivittem őket a buszmegállóhoz.
Búcsúzóul azt mondták, hogy nagyon jól érezték magukat nálunk.

Áron tovább fejlesztette a Power Point-ban készített prezentációját, amit Tamással párban készítenek Californiáról. Amíg ezen dolgozott, azalatt én mellette bélyegeztem. Később javasolta, hogy nézzük meg együtt a "Szeretet szimfóniája" c. filmet a YouTube-on. Ő már látta korábban, de most szerette
volna velem is megnézni.

Nagyon jó Áronnal együtt lenni, közös programokat csinálni. Szereti közvetlen közelről érezni, hogy mennyire szeretem és ez nekem is nagyon jó. Annak külön örültem, hogy ilyen tartalmas filmeket néz.

Rengeteg ennivalót kellett becsomagolni és hazavinni. Üvegekbe a halászlét, nagy

műanyag dobozba a sült halat és a sült lazacot. A kenyérnek, a kefirnek, az ecetes paprikának és a tejnek már alig maradt hely a kosarakban.

Áron kérte, hogy a Bureknél álljunk meg, mert a vacsora előtt még szeretne megenni két almás pitét.

A TESCO-t hazafele is útba ejtettük, mert ki kellett cseréltetnem az elektromos borotvát. Ki nem cserélték de visszafizették az árát (4700.-)

Hazatérve adtunk a sok kajából Emőkének is és meghívtuk, hogy a vacsorát velünk együtt költse el.

Elpusztítottuk a maradék sült halat, meg a lazacból egy-két szeletet.

Lefejtem a kefir és bekészítettem az új adagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése