2014. november 27., csütörtök

Alakul a rend

Áron csendben felkelt és lassan nekem is kelnem kellett, mert Kati néni és a lánya Beatrix nyolcra tervezték, hogy elkezdik a nagytakarítást. Áronnak odaadtam a zongoraóra díját és mivel már későn indult, a lelkére kötöttem, hogy ha választania kell, akkor inkább késsen el, minthogy figyelmetlenül szaladjon át az úttesten. Gyorsan megreggeliztem és levittem egy nagy adag cuccot az autóba és egy csomó szemetet, hogy a terep még áttekinthetőbb legyen. Jól alakulnak a dolgok. Megjött az egyik (kínai) csomag Hollandiából és Katikáék is megérkeztek, hogy a hadszíntérből ünnepi bulira alkalmas lakást varázsoljanak. Mannát levittem, hogy addig se én, se ő ne lábatlankodjunk. A Gyurinak karácsonyra szánt kütyübe tettem egy 8 GB-s SD kártyát és feltelepítettem rá egy IGO-t néhány térképpel. Elkészítettem Áron régi sílécének a fotóit és feltettem a vaterára. majd elindultam a Zentai síszervizbe Áron sícipőjével, hogy az új lécen a kötést beállíthassák. Beállították, átvettem és most az erkélyen pihen. Kati néni elakadt a nappaliban, mert három nagy kupac az útját állta. Nekiestem, mert nekem is jó látni, hogy egyre jobban alakul körülöttünk a rend. Közben lementem a kínaiba ebédelni. Felhívtam Bélát és bejelentkeztem náluk egy kávéra. 8-as és 9-es busz hamar odarepített és közben még olvasni is tudtam. Már nagyon régen nem láttam őket. Közben tett egy javítást az IGO installáción, mert az új kütyü nem tud éles különbséget tenni a belső memória és az SD tárterülete között. Hazafele beugrottam a CBA-ba, hogy tudjunk valamit vacsorázni. Vettem tejet, gresham kenyeret és főtt, füstölt tarját. Áron korábban jött haza, mert elmaradt a mai zongoraórája. Ő készítette a vacsorát. Pirítós kenyéren volt tükörtojás és rajta vékony tarja csíkok, valamint csemege uborka karikák. Fenséges volt. Miután lefeküdt, nyelvgyakorlás gyanánt megnéztem a "Volt egyszer egy vadnyugat" c. filmet angol hanggal és angol felirattal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése