2014. november 6., csütörtök

Gábor Wifije

Reggel korán ébredtem ugyan, de nagyon nehezen keltem fel. Áron is panaszkodott, hogy a marha tatár beef steak miatt rosszul aludt.

Fél kilenckor telefonált Gábor, hogy a megbeszéltek szerint 1/2 10-kor átjön. Ez azután adott egy nagy kezdeti lökést és így, ha nehezen is, de elindult a nap.

Nem is reggeliztem, csak kicsit kitakarítottam a tegnapi vendégek utáni romokban heverő konyhát, hogy mire Gábor megérkezik legalább a konyhában rendben tudjam fogadni.

Emőke éppen a takarítás közben jött és hozta Mannát, meg a mai feladatokat.

Mind a ketten elővettük a WiFihez vásárolt eszközöket és kávézás közben elkészítettük a telepítési haditervet. Egy másfél órába még az is belefért, hogy kitárgyaljuk az olvasási szokásainkat.

Felhoztam Emőke ebédjét, majd egy második fuvarral levittem Mannát az őrzött parkoló mögé csavarogni. Érdekes, hogy nem élt azonnal a kapott szabadsággal és nem hagyott ott azonnal, csak 2-3 méteres körzetben ide-oda sétált, ügyelve arra, hogy egy kicsit mindig hozzám érjen.

Ebéd helyett megettem a maradék tatárt.

Próbáltam rendbe szedni a dolgaimat, főleg ami a banki átutalásokat illeti.

Este hétkor harangszóra mentem le Mannáért és ahogyan azt Emőke megjósolta, Manna biológiai órája pontosan működött és első hívó szóra megjelent.

Este Emőke meghozta az 1 TB-os külső merevlemezemet. Nagyon örültem és azonnal kipróbáltam.

Közben adtam egy átutalási megbízást a külső merevlemezért, nehogy szó érje a ház elejét.

Áron még nem tudta pontosan megmondani, hogy holnapi halloween ünnepségen részt vesz-e vagy inkább hazajön-e korábban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése