2014. november 22., szombat

All that Internet

Áron engem nem is mert felébreszteni, úgy hogy mire kiértem a piacra, már 10 óra is elmúlt. Ő nem jött velem, mert neki fontos Internetezni valója volt.

Útközben vettem a vegyesboltban egy fél kárpát kenyeret és két citromot a reggeli kocsonyához.
A legfontosabb most a húsz tojás volt, mivel ezen a hétvégén szeretném megsütni Áronnak a szülinapi tortáját, de ezen kívül még vettem kávét és holland kakaót is.

Reggelire megkóstoltam a kocsonyát, Áron pedig ráolvasztott sajtot a pirítós kenyerére és arra kente a tatár  bifsztek-et.

Utána átmentünk Gabikáékhoz és nem csupán a tegnap kölcsönbe kapott tojást vittük, hanem Gabikának egy tál kocsonyát, mert azt tudom, hogy Feri bácsi nem szereti és Rokkónak a reggeli kocsonyázkodásból megmaradt csontokat.

Ott még eldumáltunk egy órácskát, azután hazatértünk.

Délután hívtam Pintér Zsuzsit, hogy családostól jöjjenek le Dömsödre, de azt mondta, majd máskor.

Délután nekikezdtünk a diótorta sütésnek. Áron nagyon rendes volt, mert segített. Ő darálta a diót és ő végezte a mérlegeléseket.


Este hatig meg se álltam. Akkor egy kicsit kiborultam azon, hogy Áron a darálást leszámítva reggel hat óra óta Internetezik. Ezen jól összevesztünk, de kérésemre leült a zongorához és egy fél órát gyakorolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése