2014. november 11., kedd

Vizsgálat

Bár az éjszakát ma sem aludtam át simán, de reggel úgy éreztem, hogy sokat javult a lábam.

Áront megkértem reggel, hogy Olivérnél és Bálintnál betegség miatt mondja le a délutáni gyerek-németet.

Reggeli előtt vettem egy fürdőt és meg is borotválkoztam, hogy Dr. Balázs Györgynek ne kelljen szégyenkeznie miattam.

Bekaptam egy pár falatot, készítettem magamnak egy kávét és máris indultam.

Nagy nehezen találtam egy parkoló helyet, de a ParkolóÓra nevű mobil alkalmazással nem boldogultam.

Talán csak egy percet késtem. György lejött értem és rögtön bevitt egy vizsgálóba, ahol nagy alapossággal megnézte, megtapogatta a lábam és végül készített róla egy teljes UltraHang-ot.
Utána átvitt Dr. Berencsik Anikó angiológus doktornőhöz, aki szintén
megvizsgált, miközben a fejem fölött rólam konzultáltak. Nagy veszélyt nem láttak. A
doktornő később bevitt egy nővérekkel teli helyiségbe és vért vett tőlem, hogy megtudja, hogyan áll az INR-em. Végül felírt két pár gumiharisnyát és előírt egy betadinos fertőtlenítést, hintőporozást, napi kétszeri kenőcsözést és egy hét múlva vissza kell mennem hozzá.

Elhatároztam, hogy nagyon hálás leszek Dr. Balázs Györgynek, hogy ilyen alaposan foglalkozott velem.

Onnan először a Gyógyászati Segédeszközök boltba mentem a kompressziós harisnyákért, majd egy kis kifőzdében bekaptam egy menüt.

Ebéd után átautóztam a Fővám térre és begyalogoltam az OIK-ba visszaadni a kölcsönzésből lejárt könyveket.

Visszafele a 2-es villamossal mentem a parkoló autómig és onnan egyenesen haza.

CBA-ban tejet és virslit vettem, a patikában pedig az előírt kencéket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése