2014. november 9., vasárnap

beszart a rossz lábam

Nagyon rosszul aludtam. Olyan rosszat álmodtam, hogy hajnalban át kellett mennem Áronhoz, hogy megbizonyosodjak, csak egy rossz álom volt. Mélyen és jóízűen aludt. Megpuszilgattam és lementem egy kis Venoruton kenőcsért, hogy bekenjem az egyre fájóbb lábamat.

Manna is lejött velem, ezért kiengedtem csavarogni. Már fél tíz is elmúlt, amikor még lustálkodtunk. Amikor elmondtam Áronnak, hogy rosszat álmodtam és fáj a lábam, készített egy vizes borogatást a lábamra és mellém bújt.
 
Közben Leó hívott, hogy szeretne Skype-olni Áronnal.

Áron elkészítette a reggelit, miközben én befejeztem a tegnap elkezdett szerelődobozok felrögzítését.

A reggeli finom volt, de a konyha pultot nekem kellett Áron ténykedése után rendbe tenni.

Béni átjött, hogy az újonnan vásárolt gyümölcscentrifugához szedjen egy kis almát. Nálunk már csak rohadó félben lévők vannak ezért mi is átmentünk az elhagyott telekre (nem lopni, mert erre a tulajtól van felhatalmazásunk) és ott szedtünk a lehullott almákból egy-egy vödörrel.

Elkezdtem kiteregetni a már két napja ázott bélyegeket.

Átküldtem Ladányi Lacinak a kért Bulgária és Románia térképeket.

Áron segített a paradicsom karók és a kötözések begyűjtésében.

Az ebéd valahogyan kimaradt, egyszerűen nem voltunk éhesek.

Feri átjött az asztali köszörűért és az én spirálfúróimat is elvitte megköszörülni.

Áron nagyon rendes volt, egyedül kiszedte és deponálta az összes paradicsom karót.

Hazafele jövet azt terveztük, hogy Áron felvisz Nóra nagyinak egy adagot a pecsenye kacsából,
de hiába hívtuk egyik telefonját sem vette fel. Áron szerint nagyon hangosan szól a TV és azért nem hallja nagyi a telefon csörgését. Nagyon okosan azt is mondta, hogy akkor hiába megyünk oda, mert akkor a csengőt sem fogja hallani.

Sok cuccot kellett felhordanunk. Itthon is csak egy keveset vacsoráztunk.

Manna nálunk maradt éjszakára.

Nekem egyre jobban fáj a lábam ezért korán lefeküdtem és beborogattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése