2014. november 12., szerda

A fodrász tanuló

Végre nagyon jól kialudtam magam. Észre sem vettem, hogy Áron mikor hagyta el a fedélzetet.

Reggel csak egy pár falat kolbászt kaptam be kenyérrel. A két gumiharisnyát csak nagy szenvedések árán tudtam fel applikálni.

11 órára mentem a Hajós utcai fodrászatba, ahol állítólag Fruzsina előjegyeztetett.Nagy nehezen megtaláltam a helyet, ahol udvariasan fogadtak. A fodrász tanuló (Hunyadi Márk) egy darabig tettszikezett, de a kommunikáció után jobbnak látta, hogy tegezzen.

Bár meg se kérdezte, hogy melyik oldalon van az elválasztás, de azért jól megcsinálta a frizurámat.

Még ott a Hajós utcában beküldtem egy főtt kolbászt mustárral és kenyérrel.

Amikor hazajöttem, először bementem a kis kínaiba egy savanyú csípős levesért, amihez a frissen vásárolt köménymagos cipóból csipkedtem.

Itthon csak egy órát tudtam pihenni, mert indulnom kellett a brushupra.

A délelőtti utazások alatt olvastam az Erich Segal könyvet, ami egy kissé limonádé.

A brushup nagyon jó volt, főleg a Mannával (nem a cicánk, hanem az angol tanárnő) töltött kiscsoportos egy óra.

Hazajövet vettem a CBA-ban négy felső csirkecombot, hogy majd készítek egy finom pörköltöt tésztával vacsorára, de végül Áront még le kellet küldenem vöröshagymáért és tejfölért. Vettem még unicumot, sört és két tégla margarint is. Bár a tortához, bőven elég lett volna a negyede is, de így volt akciós.

Feltettem a csirke pörköltöt és egy másik láboskában a tésztát. Áronnal megbeszéltem, hogy csak az új házi szabály szerint Skype-olhat Leóval.

Miután tegnap csak négy percet gyakorolt, ma csak négy percet Skype-olhat. Ezzel elértem, hogy ma egy 3/4 órát gyakorolt.

Nagyon belakmároztunk, de azért maradt egy nagy adag a későn hazaérkező és farkas éhes lánynak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése