2014. november 29., szombat

Áron ma 13 éves

Nyolckor azzal ébresztettem Áront, hogy "Boldog szülinapot". Igazándiból ma reggel van 13 éve, hogy megszületett. Azt kérte, kivételesen hagy lustálkodjon és én egyedül menjek a piacra. Meg is jártam a piacot, de csak tojást, disznósajtot meg egy fej káposztát vettem. Utána még benéztem a csavarboltba, hogy az új konyhai átfolyós meleg víz bojlerhez vegyek felakasztó csavarokat. A vasudvarban vettem egy méter 40x5 mm-es laposvasat. Amikor hazatértem Áron még lustálkodott. Akkor jött le, amikor bejelentettem, hogy készen van a reggeli. Bundás kenyeret rendelt a születésnapos. A mélyhűtőből elővettem a Pista bácsi fogta halat. Az étkezéseket és talán egy fél órát leszámítva egész napját a számítógép előtt töltötte, amit biztosan nem fogok megengedni. Hogy jobban érezze magát a fenti szobában, begyújtottam a kis öntöttvas kályhába. Én a mosogatónál az asztallap javításával voltam elfoglalva. Sok csavarral összeerősítettem a kitört darabot a protézissel és még meg is ragasztottam. Csak késő délután jutottam hozzá, hogy elkészítsem az ebédet. A kínai sült tésztába belekevertem a wokban megpirított zöldségeket (Káposzta, hagyma, fokhagyma) és meglocsoltam szójaszósszal. Amíg ezek főttek, sültek, addig a Pista bácsi előírása szerint megsütöttem a halat párizsiasan. Tálaláskor, kapott még egy kis majonézt. Este megnéztük az XFAKTOR második felét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése