2014. november 14., péntek

Laciékkal Dömsödre

Áron azt mondta, hogy 1/2 3-kor fog hazaérni a suliból.

Reggel csak harmadik kísérletre sikerült bekapcsolnom a dömsödi fűtést.

Befejeztem az Erich Segal könyv olvasását. Nagyon limonádé könyv volt.

Készítettem egy komoly reggelit (virsli, lágytojás, tejeskávé)

Katikának átküldtem öt inget vasalni.

Laciék telefonáltak és megbeszéltük, hogy 1/2 4-kor találkozunk Budaörsön a TESCO-ban.

A türelmetlenségemet azzal oldottam, hogy leáztattam, egy adag bélyeget.

Áron majdnem 3/4 órával később érkezett haza. Próbáltam befejezni az áztatást, Áronnak pedig kiadtam a feladatot, hogy Mannát vigye le az autóba.

Percre pontosan ott voltunk és rögtön nekiestünk a PET palackok leadásának.

Hamarosan megjöttek Laciék. Áron kiment a kocsikulccsal, hogy át tudják pakolni a cuccaikat a mi autónkba.

Sanyinál vettem egy nagy adag lazac gerincet, fejjel és hasa aljával. Vettünk még sört, unicumot, tejet, kolbászt, meg egyebeket.

Mire kijöttünk a TESCO-ból, már besötétedett. Onnan Dömsöd felé már csak a Leányvár Fogadónál álltunk meg. Évike nagyon kedvesen fogadott minket. Orja leves, disznótoros, rántott sajt, pacal pörkölt. Mondjuk a véres hurka nem volt finom, de a többi igen.

Már csak 5 km-voltunk a bázistól, úgy hogy megengedtem magamnak egy 3 centes unicumot.

A bázison 19,5 fokra temperált az elektromos kazán. Átkapcsoltam a TIGÁZ-ra és begyújtottam a cserépkályhába.

Leültünk nézni a Finn-Magyar meccset, Áron pedig készített hozzá egy kis pattogatott kukoricát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése