2014. november 7., péntek

Lehullott levelek a smaragdfáinkhoz

Úgy érezem, hogy a késői felkelés ellenére sikerült összekapnom magam. Legelőször leellenőriztem, hogy a külső merevlemeznek hogyan sikerült megbirkóznia éjjel a notebook állományainak lementésével.

Reggeli után elindítottam egy nagymosást, de közben a mosógép mosószer adagolóját is elkezdtem tisztítani. A tisztítás nagyon nem ment, mert az öblítő adagoló teljesen el volt tömődve. Inkább leszereltem és úgy próbáltam kipiszkálni, de még úgy sem ment. Gondoltam beteszem az edényekkel együtt a mosogatógépbe, legfeljebb a poharak is illatosak lesznek.

Tíz óra után elindultam a 8 GB-s memóriakártyámért. A hosszú tömegközlekedés egyáltalán nem zavart, mert közben végig olvastam az Erich Segál könyvet.

Hazaérve már csak arra kellett figyelnem, hogy Emőkének sikerült-e elhoznia az ebédjét, vagy azért megint én fogok kikapni.

Lementem a CBA-ba és vettem egy kisméretű pecsenye kacsát, meg egy fél fej lila káposztát.

Csomagolás és lehordás az autóba.Manna nincs sehol . Több helyen is kerestük, de egy darabig nem volt sehol, majd nagy peckesen előjött a ruhásszekrényből.

Áronnal lementünk a kutyafuttatóra és gyűjtöttünk 4-5 zsák lehullott levelet, azért, hogy a smaragdfákat megvédjük a téli fagyoktól . Az öt zsák, alig fért be az autóba, de azért begyömöszöltük.

Elindulás után jutott csak eszembe, hogy a múlt héten megbeszéltem, hogy ma 3/4 5-re megyek a Gumipont-ba, hogy a nyári gumit lecseréljék télire. Hogy időbe odaérjünk, elhatároztuk, hogy a TESCO-ban csak leadjuk a 300 forintnyi üvegeinket és nem vásárolunk semmit, majd ha odaértünk a gumishoz, akkor beugrunk a Burek-be.

A gumis bácsinál lecserélték a nyári gumijainkat télire és azt mondták, hogy ez a hógumi garnitúra egy, maximum két telet fog kibírni.

Korán érkeztünk Dömsödre. A Dabi vegyesbolt még nyitva volt. Áron beugrott trappista sajtért és rendelt holnapra egy fél kárpát kenyeret.

Vacsora után még levagdostam és beáztattam egy adag bélyeget.

Este megnéztük a virtuózok-at és szerencsére nem felejtettem el beáztatni a római tálat, mert annak egy éjszakán keresztül áznia kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése