2014. december 19., péntek

Nóra nagyival Dömsödre

A reggeli ébredés után, még megbeszéltem Áronnal, hogy hány órára várható haza. Utána kényelmesen megreggeliztem. Leültem a TV elé, hogy legalább a 22-es csapdáját nézzem végig, mielőtt visszavinném a könyvtárba. Összecsomagoltam és lassan elindultam az OIK-ba. Ez alkalommal már nem voltam olyan mohó és csak egyetlen DVD filmet vettem ki. Most hogy a könyvtár is tart karácsonyi szünetet nem egy hét a DVD kölcsönzési ideje, hanem annál hosszabb. Hazamenet vettem friss tejet a kefir projekthez és berámoltam az összes PET palackot. Nóra nagyival azt beszéltem meg telefonon, hogy két óra körül fogjuk felvenni őt a Maros utcában. Bár Áron nem sokkal 1/2 2 után hazaért, az indulás még váratott magára, mert előbb még rendet kellett csinálnia a szobájában, ahhoz, hogy Katikáék holnap tudjanak takarítani. Felvettük Mannát is a hordozókájával. Végül 1/4 3 körül értünk a nagyihoz, aki már a kapuban várt minket a motyójával. Az első állomás a TESCO volt. Úgy állapodtunk meg, hogy én intézem az üvegvisszaváltást és Áron a nagyival megvesz néhány szelet harcsát és egy csomag leveszöldséget és majd a pénztárnál találkozunk, mert mindent én szeretnék fizetni. Nagy volt a bevásárló tömeg, ezért nagyon időt rabló volt a vásárlás, így csak 5 óra körül értünk Dömsödre. Jó meleg fogadott minket a házban. Az első, hogy a nagyival bekaptunk egy unicumot, majd feltálaltam a nyugger tökfőzelék sült szalonnával feljavított változatát. Áronnal elkészítettük Nóra nagyi ágyát és mi is lefeküdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése