2017. január 17., kedd

A hitelkártya biztonsági kódja


Úgy érzékeltem, hogy Áron időben elindult és még a szobájában is alacsonyabb maradt a rendetlenségi szint, mint az nála szokásos.
 

A reggeli libamájas zsíros kenyér lilahagymával és tejeskávé.
 

Szinte az egész délelőttöt a hazai elektromos autó piac tanulmányozásának szenteltem. Ma VW Golf volt a fókuszban.
 

Bementem a Baumgartnerhez és az ügyintézőt kértem meg, segítsen a folytatáshoz. Vittem a notebookot is, de ott nem sikerült felkapaszkodnom a net-re.
 

Hazajövet vettem a CBA-ban vacsorának valót, (Csirkemell, krumpli, petrezselyem, tojás. Tej, Unicum, sör.)

A csirkemell szeleteket kiklopfoltam és beáztattam fokhagymás tejbe. A krumplit meghámoztam és felkockázva odatettem főni. A húst később bepaníroztam és kisütöttem, úgy ahogy Áron és Emőke szeretik.
 

Este hívott az a befektetésekkel foglalkozó (vincicm.com) cég ügynöke, akinek a lapján ma regisztráltam. Már akkor sem volt számomra teljesen világos, hogy az adataimban miért volt kíváncsi a telefonszámomra, de megadtam. Amikor hívott, nem jelezte ki a számát, csak ékes angol nyelven gratulált a regisztrálásomhoz és a hitelkártyám adatait kérte. Amikor a háromjegyű biztonsági kódnál tartott, azt mondtam, hogy STOP, azt nem adom meg. Ezért, hiába győzködött, a beszélgetésünk innen kezdve eredménytelen maradt.
 

A vacsoránál csak ketten voltunk, mert Emőkének el kellett mennie és csak később fog vacsorázni.
 

Amikor Emőke megjött, Áron tálalt neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése