2017. január 23., hétfő

Nissan Leaf


Áronnak 7:13-kor sikerült elindulnia. Hogy ne nehezteljek a késői indulásért, búcsúzóul még beszólt: „Viszek egy almát.”

Délelőtt kaptam egy telefont a Nissan Gablini-tól, hogy 11 órára mehetek tesztvezetésre. Nagy örömmel tettem eleget a felkérésnek. A kereskedelmi ügyintézővel, hosszan elbeszélgettem. Egy újabb mézesmadzag került belógatásra. A Nissan Gablini két perc sétára van a TESCO-tól és van egy ingyenes villámtöltő oszlopuk, amelyik 30 perc alatt tudja feltölteni az autót és ez a töltés elég egy Budapest – Dömsöd oda-vissza út megtételére. A tesztvezetés fantasztikus volt.

Utána be is mentem a TESCO-ba és vettem mindenfélét.
 
Katikának megadtam a múlt héten kölcsönkért tejfölt.
 

Áron azzal az újsággal érkezett haza, hogy írtak kémiából dogát és szerinte jól sikerült. Már rám férne egy jó jegy ebből a tárgyból.
 

Emőkénk is adtam a párolt káposztából, meg egy doboz lencsefőzeléket és a rántott csirkét is megfeleztem vele, majd elkezdtem készíteni a túrós palacsintát. Szerintem nagyon finom lett, de a vastagságából rögtön meg lehetett állapítani, hogy teljes kiőrlésű lisztből készült.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése