2017. január 28., szombat

CT kontroll


Reggelire vajas-szalámis kenyeret hoztak teával.

A reggeli vizitnél megint szóba került, hogy három napja miért nem történt meg a CT kontroll. Valószínűleg nincs jármű, amelyik odavigyen.
Ma ráadásul nehéz lesz a CT alatt mozdulatlannak maradnom az állandó köhögési ingerem miatt. Szinte egész éjjel köhögtem.
Délelőtt sikerült telefonon átutaltatnom a Scenic első félévi Cascoját.
Kinga nővér délben mondta, hogy nemsokára jönnek értem és visznek a CT-re. Ebből az alkalomból tett egy ampulla kálciumot a fekete ribizli szörpömbe.
Hamar sorra kerültem és a CT egy perce alatt sikerült nem köhögnöm.

Amikorra visszaértem már ott volt a teljesen kihűlt ebédem az asztalkámon. A tegnapi rakott karfiolból kimaradt sót mára megtalálták és így dupla adag került székelykáposztába, amit többen meg se ettek. Igaz, hogy hideg volt, de legalább el volt sózva.
Amíg én a mikróba megmelegítettem, addig Kinga nővér elővarázsolt hozzá egy kis pohár natúr joghurtot, amivel már teljesen finom lett.

Emőkét próbáltam lebeszélni, hogy ma bejöjjön, mondván, hogy inkább haladjon a cikkek fordításával, de azt mondta: Első a család.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése