2017. január 6., péntek

Készülődés


Áron, ha nem is időben, de elindult. Bennem érlelődött a nagy elhatározás, hogy ma le kell bontanom a fenyőfát, mert holnap Vízkereszt. Ha még ezen felül marad a lendületből, akkor azt a sport táska bepakolására fogom fordítani.

Az utas biztosítást is el kell intézni, szóval nem akarom, hogy minden az utolsó percekre maradjon.

Kinyomtattam a Zoli bácsi által küldött autóbusz ülésrendet.

Délután átjött Emőke és együtt tettünk pontot a kiválasztott utasbiztosításra. Befizettük és kinyomtattuk a szerződést.

Este Áronnal behozattam az általa rothadtnak vélt almákat az erkélyről és abból olyan sok megtisztított almát tudtam csinálni, hogy azt hárman sem tudtuk elfogyasztani, amikor mindenkinek sok vitaminra lenne szüksége.

Vacsorára mind a hárman az erélyen megfagyott csirkelevesből ettünk, de még sok maradt.

Áront megpróbáltam ½ 10-kor az ágyba paterolni, bár holnap nincs suli, de szeretném, ha a csomagolással az útra mindenki készen lenne.

Áron még kért egy bő fél óra szabadságot, én pedig egy nagyon gyenge apa vagyok, ahhoz, hogy ezt ne engedjem meg.

Jujunak megírtam az utóbbi negyven év síelős történetét, mert tervezi, hogy egyszer eljön velünk síelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése