2017. január 18., szerda

Újabb 1-es kémiából


Szerintem Áron időben indult el, de akkor én még aludtam.
 

Később nagyon összeszedetten kezdtem a naphoz és délig egyre több dolgot sikerült elintéznem.
 

Szabolcs dél fele érkezett. Hozta a Maros utca kulcsait, amit akkor kért el, amikor sikerült kizárniuk magukat a lakásból. Elvitt LED lámpákat, de csak egy dobozzal, mert kerékpárral jött.
 

M. Marikával megbeszéltem, hogy ma este bekapcsolom a fűtést Dömsödön, hogy holnap be tudjon menni, takarítani.
 

Elkezdtem lobbizni a Renault Baumgartnernél egy elektromos gyorstöltő oszlop felállítása érdekében, hátha egyszer majd szükségem lesz rá, hogy a közelben legyen egy ilyen is.
 

Áron, amikor hazaért a suliból, azonnal elkezdett Internetezni. Tekintettel arra, hogy megint hozott egy 1-est kémiából, kértem Emőkét, hogy most már nagyon szigorúan vegye elő és az eszközeit zárolja.
 

Vacsora után neki nem volt hajlandó leadni a notebookját és a kütyüjét, ezért fel kellett emelnem a hangom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése