2017. január 7., szombat

Áronnak nem megy a pakolás


A reggeli lustálkodásba még belefért egy-két online sakkparti. A felkelés után már amúgy is kemény pakolás következik, mert holnap reggel ½ 7-kor már csak arra lesz időnk, hogy felkapjuk a cuccainkat és irány a Törökugrató utcai iskola parkolója és oda is csak gyalog vagy maximum  busszal tudunk menni, mert az autó a javítóban van.

Mire befejeztük a reggelit már 11 óra lett.

Hogy némi erőt gyűjtsek, (hogy húzzam az időt) kerestem egy oldalt a neten, ami egy kicsit érthetőbben rendezi az olasz igeragozás szabályszerűségeit.

13:00 Én már nagyjából mindent bepakoltam a nagy sporttáskába, Áron még el sem kezdte bepakolni az ő részét.

Emőke ½ 5-kor átjött és egy kicsit lekapcsolta Áront az Internetről, hogy kezdjen már el holnapra csomagolni.

Áron este még lement a CBA-ba. Hozott tejet, szendvics kenyeret, felvágottat, sajtot és meg is csinálta a szendvicseket. Emőke még elment a MOM-ba és mire onnan hazajött én már lepihentem, de még hallottam, amint Áronnal  azon veszekszik, hogy most már végleg hagyja abba az Internetezést és kezdje el a sporttáskájának a bepakolását, amit az apja már három hete kér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése