2017. január 27., péntek

Félévi bizi


A mai nap legizgalmasabb eseménye, hogy Áron milyen félévi bizonyítványt hoz haza. A legtöbb, amit elvárok, hogy magába száll és a második félévben egy kicsit ráhajt.

Ebédre köménymagleves volt, amit tulajdonképp szeretek és utána rakott karfiol, amihez jó lett volna a tetejére egy evőkanálnyi tejföl. Meg kellett kérnem a nővért, hogy melegítse meg, mert hideg volt. Az ebéd végére ettem két szem csokis kekszet. Olvasnivaló híján pedig a kütyüben eltárolt aquaponics.pdf-et tanulmányoztam.

Kicsit szundítottam ebéd után és vártam, hogy mikor jön Emőke és Áron. Este jöttek is, de ki kellett mennünk, beszélgetni a folyosóra, mert a kórteremben helyzet volt. Hozták Áron félévi bizonyítványát is magukkal, amiben nem volt sok örülni való, de annak örültem, hogy itt vannak mellettem, ezért nem kezdtem lelki fröccsbe. Áronnal olaszból kérdeztük ki egymást. Emőke beszámolt a szakcikkek fordításának kezdéséről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése