2017. január 30., hétfő

Látogatás

Számomra a nap fénypontja az volt, amikor Emőke lányom és Áron fiam megjöttek.

Sok mindent hoztak, de jobb lett volna, ha a felét hazaviszik. Legjobban annak örültem volna, ha az angol szakcikkeket behozza a lányom, mert kíváncsi vagyok, hogy mennyit értek belőlük.


Ma már teljesen egyedül fürödtem, ezért ma kellett először szembesülnöm a ténnyel, hogy Áron nem tett a pakkomba törülközőt.


A reggelit még jóízűen elfogyasztottam, de az ebédhez már hozzá se kezdtem.
Napközben többször is küldtem Emőkének SMS-t, de semmi válasz. Estére már kezdtem aggódni, csak nem kapott el valami vírust itt a kórházban.


A doktornővel megbeszéltem, hogy reggel átadja a zárójelentést és hazamehetek.
Késő délután Áron bejött. Hozott mindenfélét, de legjobban annak kalciumos pezsgőtablettának örültem,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése