2017. január 14., szombat

A síelést is ki kell pihenni


Pihenés címén elkezdődött az igazi lustálkodás. Áron összeütött egy szalonnás tükörtojást és hozzá kenyér híján paradicsomot tálalt.

 
Én elkezdtem az elmaradt számlák átutalását és csak késő délben mentünk le a kis kínaiba, hogy valamit ebédeljünk. Emőkét felhívtam, hogy merre járnak, és neki mit hozzunk a kínaiból.

 
Közben egy csomó izgalmas dolog érkezett Kínából. A következő hétvégén lesz mivel foglalkoznom.

 
Én azt tartottam volna helyesnek, ha Áron úgy kompenzálná a hiányzásait, ha most szombat-vasárnap, miután elpakolta a cuccait, csak a tanulással foglakozna, de ehelyett csak az Internet.

 
Közben János felesége telefonált, hogy hol és mikor lesz a férje temetése. Nehezen viselem ezeket a híreket.

 
Átutaltam az elmúlt héten érkezett számlákat.

 
Jujuval a szokásosnál többet leveleztem az elvonási tüneteim miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése