2019. június 13., csütörtök

A napi úszás


½ 9-ig aludtam, lustálkodtam, majd rávettem magam, hogy lemenjek reggelit készíteni. (néhány szelet angol szalonna, egy felaprózott vöröshagyma sül a serpenyőben és egy ráütve egy tojás, mellé pirítós és tejeskávé).

Odakint tűz a nap és tombol a hőség, de a házban még a klíma nélkül is kellemes hűvös van.

Kimentem megszemlélni. hogy a tegnap esti bőséges locsolást meghálálták-e a növények.

Csak késő délután öt óra fele merészkedek ki a stégre és akkor is csak naptejjel védekezve.
Nagyon finom a Duna. Karcsi bácsi bárkájáig úszom és vissza. Szerintem az kb. 800 – 900 méter.
Miközben leúsztam a távot, Klári a stégről elmondta, honnan tudok beszerezni a szombati bulihoz francia zellerszárat.

Visszatérve megsütök néhány panírozott hal rudacskát és a mélyhűtött pomesfritet. Előtte egy unikum, utána egy sör.

Zoli bácsival nehezen jutok dűlőre a Duna kapu kulcsainak másolásával kapcsolatban.

Lassan leltárt kellene csinálnom, hogy a szombati „sörkőr” bulihoz miket kell beszereznem.
Este, de még világosban meglocsolom a konyhakertet.




















kimentem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése