2019. június 11., kedd

locsolótömlő rendszer


Nagyon korán ébredtem.

Konstatáltam, hogy az angol nyelvű Grimm mesék letöltése (812 MB) megfeküdte a notebook gyomrát. Kezdhetem újra a letöltést.

¾ 7-kor elindultam lefele reggelit készíteni.

Olvasom az index.hu-n, hogy a BeshOdroM klipje kiverte a biztosítékot.

https://index.hu/kultur/media/2019/06/05/a_kozteve_mar_a_besh_o_drom-tol_is_retteg/

Lehet, hogy megélem, hogy a rendőrállam be se engedi az országba a vejemet zenekarostúl?

Az angol anyagok letöltésében egy kis technikai módosítást követtem el. Nem az USB kábellel összekötött külső merevlemezre mentek rögtön. mert ha azon csak egy pillanatra megszakad az összeköttetés, akkor az egész letöltést sikertelennek nyugtázza a rendszer. Első lépésben a notebookon jelölök ki egy temporális helyet és majd a teljes állományt másolom a 3 TB-os merevlemezre.

Elkezdtem a locsolótömlő rendszert összeszerelni. Délre már minden működött. Kapott is a konyhakert rendesen.

Délután 3-kor megint meglátogattam a Dunát és egy fél órát úsztam. Ma egy picit melegebb volt a víz, mint tegnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése