2019. június 4., kedd

Mikró


Úgy látom, Áron rendben elindult az iskolába.

Kezdtem volna feltelepíteni a hiányzó alkalmazásokat az új DELL-re, de már a Skype-nál elakadtam.
Utána reggeli és egy jó ideig el voltam foglalva banki műveletekkel.

Közben Manna is követelte, hogy most éhes, most szomjas, most pedig le szeretne menni.

A Jófogáson találtam egy mikrót és bár nem inverteres, mint amilyent Béla ajánlott, de fele annyiba is kerül.

Úgy néz ki, hogy a Viber és a Skype telepítése is sikerülni fog, sőt az eddig elveszettnek hitt „í” betű is meglett.

Közben hívtak az Anzsu Optikából, hogy megjött a szemüveg nyereg, mehetek be javíttatni.

Addig-addig húztam, hogy majd indulok a mikróért, míg nem telefonáltak, hogy már elkelt. 

Kinéztem magamnak egy másikat, egy nagyon egyszerűt és megbeszéltem az eladóval, hogy hol és mikor tudnám átvenni. Végül egy benzinkútnál találkoztunk. Átvettem, kifizettem, hazahoztam.

Áron rám bízta, hogy mit készítsek vacsorára.  Paprikás krumplit terveztem fejes salátával. A hozzávalókat (újkrumpli, vöröshagyma, lecsókolbász és fejes saláta, citromlé) megvettem a CBA-ban, de az csak otthon derült ki, hogy a porcukor elfogyott. Áron leszaladt érte.

Nagyon finom lett és még holnapra is maradt belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése