2019. június 9., vasárnap

közös családi program


8-kor ébredés. 

Áronnak javasoltam, hogy reggelizzünk meg. Ő még nem éhes, inkább majd később. 

10-ig magam is lustálkodtam és minden egyebet csináltam, ami a számítógépen is elvégezhető.

Lementem Mannáért, levittem egy ballon vizet és megpróbáltam tejet venni. A smaragdfa magasabb, mint én vagyok. Tikkasztó a hőség. Nem is értem, hogy miért jöttünk fel Dömsödről.
 
A CBA zárva van, a reggeli tejeskávé elmarad.

Levittem az autót a Rétköz utcai töltőre.

Próbáltam Áront rávenni, hogy a hőség elől meneküljünk a Dunába Dömsödön, de neki programja van. Teniszezni megy a barátaival. Még mindig sokkal jobb, mintha itthon Internetezne.

Tovább próbálkozom nála, mi lenne, ha áttennénk az utazást holnap reggelre? Neki akkor sincs kedve. Erőltetni nem fogom.

Délután megint levittem Mannát, de közben este felé felhoztam az autót. 

Mikor én már a Forma 1-et néztem, kértem Áront, hogy legkésőbb éjfélkor hozza fel Mannát is.

A közös reggeli, az ebéd és a vacsora elmaradt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése