2019. június 19., szerda

Paprikás krumpli a sláger


Ma sem kapkodtam el a felkelést.

Nyolckor még megválaszoltam néhány levelet, majd lementem reggelit készíteni. Rendhagyó lett a reggeli, mert megkívántam megint egy tányér halászlét és pirítottam hozzá egy szelet rozskenyeret.

Az angol anyagok letöltése után elhatároztam, hogy lemegyek a Dunára egyet úszni.

A nap nem sütött úgy, mint tegnap, a levegő is hűvösebb volt, de az elhatározásom erős. Ahogyan másztam le a létrán éreztem, hogy a Duna vize talán melegebb egy fokkal, mint tegnap volt, de azért szükségem van egy kis biztatásra.

Oda-vissza megtettem az előírt távot, de egy picit úgy éreztem, hogy csak azért teszem, hogy a hőstett bekerüljön ide az elektronikus naplómba.

A vízből kikászálódva feltettem a paprikás krumplit főni.

Az úszás után jól esett egy kis szundi, de szerencsére a paprikás krumpli még nem égett oda. Ebédnek késő, vacsorának korán este hétkor kaja. Paprikás krumpli kovászos uborkával. Előtte egy Unicum, utána egy sör.

Odakint esik az eső, ezért a mai locsolás elmarad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése