2019. június 8., szombat

BeshOdroM koncert a KOBUCI-ban


Nagyon későn ébredtem. Nem is értem, hogy miért. Más rendes ember ilyenkor már túl van gyomláláson, a locsoláson és a fűnyíráson, én meg még csak most kecmergek le.

Mannát beengedem, adok neki enni és inni.

Elkezdem készíteni a reggelit. Milyen reggelit? Már az ebédet kellene készíteni, mert mire elkészül, már dél van.

Büntetésből, amiért ilyen későn keltem, inkább koplalok egy kicsit és az ebéd készítéséhez kezdek.

Bevagdalom és befűszerezem a két csirkecombot. Bekerül a nagy serpenyőbe. Mellé karikára szeletelt krumplik kerülnek és fedő alatt szép lassan sülnek.

Délután átjött Judit, hogy tudnék-e adni valamilyen alvó alkalmatosságot, (habszivacsot), mert a négy vállalkozó, aki Miskolcról jött hozzájuk, azok nem valószínű, hogy ma végeznek a nagy nyírfa kivágásával.

Én hirtelen nem tudtam neki semmit kínálni, mert az IKEA összecsukható ágyat éppen odaajándékoztam Zsuzsiéknak, de ha rendes emberekről van szó, mi most éppen indulunk haza, a ház kulcsait oda tudom adni. 

Judit ezt nem merte vállalni, ezért a kihúzható ágy műszőrme borítását és két betétet tudtam neki felajánlani.

Be is tettük az autóba és átvittük neki, mert mi már indulófélben voltunk Mannával.

Kicsit jobban odaléptem a gázra, mert 7-kor kezdődött a BeshOdroM koncertje a KOBUCI kertben és előtte még szerettem volna kitenni Mannát és a piros kosarat (tele kajával) Gazdagréten.

A koncert nagyon jó volt. Nagy sikerük volt, de sokan kint rekedtek.

Visszafele elég nehezen találtam meg az autót, de végül meglett és ½ 10-re haza is értem.
 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése