2019. június 14., péntek

Árva a ház


Tiszta erőből nyár van.

Se Áron, se Manna. Mind a ketten nagyon hiányoznak.

Zoli bácsi 8 óra után átjött, hogy egy kicsit megnyírja a füvet. Kifizettem neki a kulcsot, amit a Duna kapuhoz tegnap vett. Egy óra múlva visszavonult. Átvittem neki a fűnyírásáért járó pénzt is.

Elindultam egy kisebb bevásárlásra a holnapi bulihoz. A CBA-ban vettem tejfölt, Feta sajtot, fekete olíva bogyót, oregánót, paradicsomot és zöldpaprikát. 

Felavattam az új zöldségest ott csak egy nagyobbacska uborkát, egy csípős paprikát és egy üveg paradicsomlét vettem meg egy kis gumójú zellert.

Hazatérve csak úgy tudtam megküzdeni a még mindig nagy hőséggel, hogy leúsztam a napi penzumot.

Ákos telefonált, hogy 4-re tud fogadni egy kis birkanyírásra. hogy holnap valahogy mégis kinézzek a vendégek fogadásán.

Utána még benéztem az ottani Spar-ba néhány szem vöröshagymáért és 10 dkg márványsajtért, a kéksajt mártáshoz.

Útban hazafelé a piaci cukrászdában egy fagylalttal hűsítettem magam.


Este nagy locsolás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése