2019. június 30., vasárnap

Igazi nyár Dömsödön


Csak remélni tudom, hogy mire felébredtem, Áronnak már sikerült elindulnia.

Felkeltem és lementem reggelit készíteni. (serpenyőben sült szalonna, hagyma és tojás), hozzá tejeskávé.

Manna is kapott reggelit, friss vizet és utána elindult csavarogni.

Az operában nem akart elindulni a FlashDownloader, de Béla távolról rendbe hozta.

Zsoltnak átutaltam a telekre a foglalót.

A délutáni úszást, kicsit elhalasztottam a Forma 1 miatt. A Mindig TV-n való közvetítés nekem nem jött össze, ezért átmentem Gabikáékhoz és ott néztem meg a nagyon izgalmas futamot.

Már öt óra fele járt, amikor sort kerítettem a mai penzum leúszására. Nagyon jól esett.

Bejövet, talán az úszástól megéhezve, megmelegítettem a kolbászos tarkabab főzelék utolsó részletét. 

A tejfölös, kolbászos babfőzelék ízei mára már úgy összeértek, hogy egy Michelin csillagot is megérdemelt volna.


8-kor kimentem locsolni, hogy a konyhakert is kapja meg, ami neki jár.

Ha így telnének a napjaim, mint a mai, legszívesebben egész évben itt lennék. Dömsöd nagyon jó 
hely.

Manna is kérte a vacsoráját és utána kiment csavarogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése