2019. július 1., hétfő

Tombol a nyár és sok a szunyog


Ha már későn megyek le reggelizni, akkor inkább ebédszerűt tálalok reggelire.
Bekapcsolom az olajsütőt és beteszek a rácsra a mélyhűtőből 4 panírozott hal rudacskát és egy marék pommes frites-et. Három perc múlva, tálaláskor néhány karika csípős paprika és egy kis majonéz is kerül a tányérra. Utána egy bögre jéghideg tejeskávé.

Odakint nagyon meleg van, de ez nem tart vissza, hogy kimenjek egy kicsit gazolni a konyhakertben. Egy fél órányit bírtam.

Bejövet, először ki kellett pihennem magam, de utána elkezdtem készíteni az igazi ebédet. 

Egy kockányi oldalast küldtem a mikróba, hogy felengedjen, majd beirdalás és fűszerezés és végül az olajsütő. 

A kamrából kihoztam 5 szem újkrumplit és azt megfőztem enyhén sós vízben. A kész menü kovi ubival tálalva, utána sör.

Napközben sokat gondolok Áronra, hogy most vajon hol lehet, és mit csinál.

A délutáni úszás elviselhetővé teszi a hőséget.

Mindent összefoglalva: Tombol a nyár és sok a szunyog, de jó itt.

Este nagy locsolás.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése