2019. július 19., péntek

Norcinak átadtam a zöld Nissant.


½ 6-kor arra ébredtem, hogy megszólalt a riasztó. Nekem sem volt kellemes, de a környéken szerintem mindenkit felébresztett.

Felhívtam a SION-t, hátha ők tudnak ajánlani egy villanyszerelőt, de ők csak riasztó technikust tudnak ajánlani, villanyszerelőt nem.

Mikus urat is hívtam. Ő azt javasolta, hogy a villamossági boltban vegyek 4 db főelosztó sorkapcsot és azzal a fi relét már én is ki tudom iktatni. Megvettem.

Utána a húsosnál is költekeztem, végül pedig vettem egy fokhagymás tejfölös, sajtos lángost.  

Én a sorkapcsok vásárlása után nem voltam olyan magabiztos és ezért áthívtam Z. Gábort, hogy véleményezze a feladatot.

A ház kulcsait átadtam Gábornak, hogy amíg Budapesten vagyok, nyugodtan hatoljon be a házba és használja a nyomtatót.

Áron is, meg Norci is kérdezték, hogy mikorra tervezem az érkezést. Azt válaszoltam, ha az mindenkinek megfelel, akkor 12 óra körül.

Az autó 250 km hatótávolságra töltődött éjjel, ami jónak mondható.

Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy a közvetlenül 230 V-os hálózatról töltő egységet nem tettem be az autó csomagtartójába.

Időben elindultam és nem sokkal 12 után már meg is érkeztem Gazdagrétre.

Az egész csapat (Norci. Áron, Janka és Manna), már lent vártak a ház előtti füves területen. Mindenkinek nagyon megörültem és végigpuszilgattam őket.

Megnéztem a lakást (amire Áron írta, hogy „rend van”). Hát a fürdőszobában nagy tisztaság van, de Áron szobájára csak nagy jóindulattal lehet annyit mondani, hogy alakul.

Norci nem felejtett sokat a tavalyi villanyautózásból, de azért megismételtük az alapokat.
Norci és Janka elindultak a zöld Nissannal. Én pedig elindultam a 8E-vel. Áron azt mondta, hogy ő majd később jön.

8 E, M4, M3 és a 660-as Dömsödi Gyorsjárat, 1 óra 45 perc alatt értem a CBA elé és onnan még egy 15 perces séta.

Amikor átmentem a kulcsokért egy kicsit konyakoztunk, majd hívtam Gábort, hogy jöhet nyomtatni. 

Klárinak lediktáltam az Insalata Caprese Ungherese receptet.

Gábor azt javasolta, hogy előbb ússzunk egyet. A víz nagyon jó volt.

Utána átjött nyomtatni és megkóstolta a salátát, hogy arról be tudjon számolni Klárinak.

A villanytűzhelyet az áramszünet miatt nem mertem bekapcsolni, ezért a kúp alatt a nyílt tűzön sütöttem meg a kolbászt.  

Áront felhívtam, hogy mikor jön, de ő azt mondta, hogy a későbbet nem úgy értette, hogy ma, hanem, hogy majd valamelyik nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése