2019. július 18., csütörtök

Fi relé


Az ébredés korán, a felkelés későn, mint szokott. A reggeli elmarad.

Odakint nem csupán esik az eső, de még dörög is az ég. Csak essen, az jót tesz a termésnek.

Dél fele elgurulok a piacra és rendelek egy fokhagymás, tejfölös, sajtos lángost.
A CBA-ban vásárolok vöröshagymát és mozarellát, mert megint szeretnék készíteni Insalata Caprese-t.
Egy negyed kenyeret is kell vennem, mert elfogyott.

Haza érve elkészítem a salátát. ami egyelőre bekerül a hűtőbe.

Vacsorára megmelegítettem egy sült csirkecombot és mellé ettem a magyarosított salátából.

A fi relé rendre lekapcsolódik és olyankor az egész ház áramellátása megszűnik.

Ilyenkor persze a SION biztonsági szolgálat is azonnal telefonál, mert a riasztó rendszer náluk akku hibát jelez.

Nekem azt kell megtalálni, hogy a három fázisból melyik az a kettő, ami legfontosabb szolgáltatásokat biztosítani tudja: hűtőszekrény, fagyasztó, autó töltő, Internet. Nem egyszerű.

M. Lajos villanyszerelő urat többször próbáltam felhívni, de egyszer sem vette fel a telefonját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése