2019. július 6., szombat

barack szedés


Nyolckor ébredtem.
Először beengedtem Mannát, aki azért reklamált, mert hosszú volt az éjszaka. Ne nálam reklamáljon, hanem késő este már ne akarjon kimenni.

Amikor a tálkájánál nyávogott, hogy kér kaját, mondtam neki, hogy „abban még van”. Ezt úgy látom, hogy érti, és azonnal megeszi a benne lévő pár falatot, majd rám néz, és azt kérdezi: „most boldog vagy?”
Igen, és kap új kaját.

Átutaltam Áron mobilszámláját, annak ellenére, hogy már többször kilátásba helyeztem, hogy ha sosem tudom elérni telefonon, akkor nem fogom fizetni a számláját.

9-kor elindultam a piacra.

Esztikénél csak leadtam az üres tojástartókat, mert már nem volt zöldfűszeres túrója. 

A piacon vettem még ujjhagymát. mézet, egy zeller és egy csípős paprika palántát és két csirkecombot. 

Akinél csak megfordultam, mindenki érdeklődött, hogy hol van Áron. Mondtam nekik, hogy sporttáborban.

Itthon szerény reggeli (sült oldalas ujjhagymával és csípős paprikával és tejeskávé.

Egy órakor csengetett Sz. Zsolt. Ideadta a telek kulcsát és keddre adott egy feladatot, 10-kor legyek itt a leolvasáskor, amikor a vízórát lecserélik.

Átmentem V. Józsihoz, részben azért, hogy jöjjön át Ernő barátjával együtt barackot szedni, másrészt adjon tanácsot a kocsi beállót illetően.

Senki nem jött, ötkor lementem a Dunára úszni.


Kimászva a Dunából, elkezdtem készíteni a vacsorát.Volt abban csirkecomb és petrezselymes krumpli is.

Azután jöttek Józsiék is, meg később a Zborovszki család is. A fontos az volt, hogy ne maradjon barack a fán.

Később felakasztottam az autót az éjszakai áramra tölteni, hogy a holnapi (Dömsöd – B.füred – Budapest) távot (400 km) minél könnyebben teljesítse.

Közben Emőke lányomnak sikerült lebeszélnie, hogy holnap ilyen hosszú útnak induljak. Inkább tegyük át ezt a B.füredi látogatást a jövő hétre és akkor majd András fog levinni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése