2019. július 9., kedd

Pálinka lepárló


Igyekeztem időben összepakolni és elindulni, mert Zsolt úgy beszélte meg a vizesekkel, hogy 10 és 12 között mennek a telekre a szétfagyott vízórát lecserélni.

Áron azt kérte, hogy a Mannát kivételesen ne vigyem Dömsödre.

Még a TESCO-ba is be kellett ugranom néhány apróságért. Többek között sikerült vennem elültethető bazsalikomot is.

Keresgéltem az akciósan 50 ezerért meghirdetett 17 literes pálinka lepárlót, de ( hál’ Istennek ) se én, se az eladó nem talált csak egy 70 ezer forintost, ami nekünk túl nagy és túl drága lett volna.

Kicsit késve értem a bázisra és mivel engem még nem találtak, meghagyták Zoli bácsinak, hogy majd később visszajönnek. Azt észre sem vették, hogy a telek nyitva van.

Nemsokára visszatértekés elvégezték az óracserét.

A neten kezdtem keresgélni pálinka lepárlót. A TESCO akciós 17 literesét több helyen is kínálták 39 és 49 ezer forint között és végül találtam egyet a Jófogáson belőle vadi újonnan 33 ezerért. Az eladónak jeleztem, hogy engem érdekel, de még nem válaszolt a soraimra.

Azóta telefonon is felvettem az eladóval a kapcsolatot, de közölte, hogy már elkelt.

Átmentem G. Lacihoz, hogy megtanuljam, mik az előkészületi teendőim a majdani pálinkafőzéssel kapcsolatban.

Először is kell vennem 2-3 darab menetes fedelű 60 literes bödönt. Ez feltehetően holnap lesz meg. Utána vagy meg kellene rendelnem egy csináltatott lepárlót vagy megvenni a korábban kinézett 17 literest. Laci ez utóbbit túl kicsinek találta.

Leventével szerettem volna megbeszélni, hogy jöjjön át hozzánk füvet nyírni és a munkáját kifizetném. A megbeszélés kudarcba fulladt, mert ő ezt ingyen tenné meg, én meg azt nem szeretném.

Amikor már megtanultam, hogy mik a soron következő lépések a pálinka főzéssel kapcsolatban, megnyugodva hazajöttem.

Üres a ház. Se Áron, se Manna. Hiányoznak.

Elültettem a bazsalikomot.

Vacsorára megettem egy adag halászlét. Finom, finom, de már unalmas.

Már mindjárt nyolc óra. Eljött a locsolás ideje




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése