2019. július 3., szerda

Előszerződés


Már hajnalban kidobott az ágy. A reggelihez még korán van, de azért egy tejeskávét már megengedtem magamnak.

Mannát hívogattam, de úgy tűnik, valahol máshol alussza még az igazak álmát.

Elkezdtem keresni egy Angol - Angol egynyelvű szótárt, de helyette mindenhol csak a rendetlenségbe ütköztem. Reggel még jó a hozzáállásom, hogy egy kis rendet csináljak.

½ 9-kor sikerült telefonon beszélnem Zsolttal, akivel 10-kor fogok találkozni a Ráckevei HÉV végállomáson.

A fürdőszobát megtoldottam egy hajmosással és egy borotválkozással, hogy egy szerződéskötésre mégse menjek torzonborz fejjel.

Pontosan érkeztem. Az autóval félreparkoltunk és kitöltöttük az előre kinyomtatott kétpéldányos Adás – Vételi szerződést. 

Zsoltot elvittem a Ráckevei VíZMŰVEK-hez és amikor ott végzett, meghívtam egy halászlé ebédre, de azt nem fogadta el, mert sietnie kellett Budapestre.

Visszavittem a HÉV-hez és én is mentem vissza a bázisra. 

Útban hazafelé megint vettem egy fokhagymás, tejfölös, sajtos lángost. Ez már nem reggeli, de még nem is ebéd. Az angol azt mondja rá, hogy „brunch”, (Breakfast = reggeli, Lunch = ebéd).

Hazaérve átvittem az aláírt szerződéseket Gabikáékhoz, hogy ők is írják alá tanúkként.

V. Eszternek a pénteki Oszkár telekocsi lett volna élete első Oszkározása, hogy nálam feliratkozott és már az első rosszul sült el, mert a héten már nem megyek Budapestre.

Bénivel megbeszéltem, hogy holnap ők is jöjjenek át barackot szedni.

Este elkészítettem Dubó Kati DVD lemezét, amin sok angol anyag lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése