2019. július 30., kedd

Gyalog


A szokásos hajnali ébredés (4:30), csak megszomjaztam. Lementem egy pohár sörért.

Kis Duolingo olaszozás nem árt meg kora reggel, de utána még sikerült visszaaludnom és csak 10-kor keltem.

Reggelire megkóstoltam a készítményemet vajas-szilvalekváros kenyér tejjel.

Az egész délelőtt az angol anyagok letöltésével telt.

Pozsárné telefonált, beszámolt Zoli bácsi állapotáról (már felébresztették, de még lélegeztető gépen van).
Megbeszéltük, hogy majd csütörtökön tudunk Dömsödön találkozni.

Délután vittem át csontokat Pongónak. Nagyon éhesen fogadott.

Visszafele betértem a „Kukacos”-ba és ugyanazt rendeltem, mint legutóbb: Rántott ponty patkó görög salátával és utána egy korsó sör.

Visszatérve még egy kicsit pihentem, majd elkezdtem a pakolászást.

Hat óra után mindent gondosan bezártam és gyalog elindultam a buszmegállóhoz. Egyik oldalamon a notebook táska, másik kezemben, egy zacskóban a két üveg szilvalekvár Áronnak és Emőkének. Mint egy málhás szamár, kutyagoltam a buszmegállóhoz. Fárasztó húsz perc volt. Nem szokta a cigány a szántást.

A hosszú (Autóbusz, villamos, metró, autóbusz) út után 9 óra körül értem haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése